پسر من ۳۹هفته ب دنیا اومد ۳کیلو بود سایز صفر اندازش بود
بجه من۳۷۰۰دنیااومد
تا ۱۰روز سایز ۰۰بیمارستانی
بعدش تا ی ماه حدود چهل رورز سایز ۰
من دخترم ۳۱۵۰ بود هنوز دارم صفر تنش میکنم وزنشم خوب رفته بالا حتما صفر بگیرید
نارس دیگه دو صفر و نمیدونم چه اندازه ای
سر دخترم یادمه ۲۷۰۰ بود دو صفر اوکی بود براش
من بچه م سه کیلوئه صفرم براش بزرگه البته صفرش نسبتا قواره داره
بستگی ب وزنش داره
بستگی به وزن بچه داره متفاوتن
صفر خیلی زود تنگ میشه
یک خوبه
من بچم یک دست لباس سایز صفره نمیدونم یا یک داشته که الان اصلا تنش نمیشه و اذیت میشه تنش بکنم
بستگی به وزنش داره ۲۵۰۰ صفر خوبخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.