۵ پاسخ

اگه انلاینه میشه پیج یا سایتشو بدی

سایز ۳ بگیر از ۳ تا ۶

اینا برا بعد ۲ماهگی اونم اگ بچت تابستونیه خوبه

تابستون مثلا سایز ۳ماه تا ۶ماه

حساب کن ببین تابستون بچت چندماهه میشه به دردش میخوره یانه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و هرمس مامان هانا و هرمس ۴ ماهگی