۲ پاسخ

وزن نینی یه خورده کمه۱۴۱۵هستش
مایه آمنیوتیک خوبه ۱۴هستش همین دیگه چیزی ننوشته به دکتر نشون ندادی؟

۱۴خوبه

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ودوم بارداری