من دقیق نشستنی سرش رو رو رانم حس میکردم
من برا پسر اولم ۲روز قبل زایمانم اومده بود تو لگن چون وقتی رو کمر میخوابیدم شکمم شل میشد و میرفت پایین از ماماهمراهم که پرسیدم گفت بچه اومده تو لگن نشونه های زایمانه
منم هیچی متوجه نمیشم
والا منم متوجه نمیشم میرم سونو مشخص میشه حالت بدنش چجوریه😅
واسه من انگار از صبح اومده پایین و جای بخیه سزارینم سکسکه میکرد
پس ینیپاییننیومده چون من قشنگ متوجه میشدممخصوصا وقتی که میرفتمدستشویی
من سکسکه شو تو لگن حس میکردم رفتم سونو گفت اومده پایین
واسه من چند روزه اومده پایین. هنوز ملی وقت داری. شکم میاد پایین و سر دلت خالی میشه غذا خوردن راحت میشه. این علائمشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.