۱۲ پاسخ

هرکی گفت بچه بیارین از طرف من بزن تو دهنش

من پوشک دکمه دار از داروخانه گرفتم دائمی و خیلی خیلی به صرفه تر

مولفیکس ترکیه بگیر ۱۲۸ تا ۲ تومن چخبره مگه ۵۲ تا ۲ تومن😐

فقط میتونم لعنت بهشون

هرکی گفت بازم بچه بیاری از طرف من 💩بهش

من کلا همش کارتن میخرم چون بالاخره استفاذع میشه دیکه اخرین بار یک ماهو نیم پیش هجده تومن پوشک خریدم ولی دیگه تا چن ماه نیاز ندارم ک بخرم خرجای دیکه میکنم

وااای یاخدا

ولشون کن زر میزنن ادم جرات نمیکنه دیگه تو این وضع وخیم گرونی بچه دار بشه والا من خودم دیدم نمیتونم از کهنه بچه استفاده میکنم فقط شبا موقع خواب مای بیبی استفاده میکنم

من دیروز گرفتم ۶۵۰
مارک مولفیکس

چرا از فروشگاه ها خرید نمیکنی؟؟
تخفیف دارن

واقعا نصف حقوق ما میره برا پوشک ذله شدیم

به من و شما نمیگن به اونایی که وضعشون خوبه اونا چرا نمیارن ی دونه دارن؟

سوال های مرتبط