راسته میگن مای بیبی شده ۸۵۰ بسته ۳۴ عددیش

۱۲ پاسخ

اره من مارک عوض کردم ببم خریدم 600

البته من سایز ۵ گرفتم
هر مغازه و فروشگاهی اختلاف قیمت دارن

پریشب ۸۹۰ گرفتم

من۱۲۰۰،میخرم مای بی بی

دیشب خریدم ۶۷۵ تومن

من چندروزپیش820گرفتم

اره عزیزم خیلی گرون شده 😅

من شورتی ۲۶تا داره خریدم ۹۱۸ تومن
یعنی از کله م دود بلند شد
ولی همسایه مون شورتی فله ای میفروشه خیلی ارزونتر همین مارک مای بیبی هم هست

اره خیلی وقتهههه

اره بابا یک ماهه این شده قیمتش
منم ندیده بودم جدیدشو دنبال ۳۰۰ تومنی بودم حالا باید دنبال ۶۰۰ تومنیا بگردم😂

اره همین شده
من دیروز گرفتم

اره گرون شده

سوال های مرتبط