۱۳ پاسخ

من مولفیکس رو گرفتم ۷۰۰ ۲۵ تایی هست

هانیز گرفته بودم ۲ ماه پیش ۶۵۰

من موندم چرا خدا لعنتشون نمیکنه راحت شیم
خدا هم مونده نگامون می‌کنه تا به فنا بریم😕

من دیشب سایز ۴ مولفیکس گرفتم ۶۷۰ نمیدونم شاید قیمت قبل داده

ای خداا چه خبره هر بار که میگیریم گرون شده

ای بابا چه گیری دادن به مای بی بی 💔🤦

من امروز مای بی بی شماره ۵ گرفتم ۶۵۰

اره متاسفانه منم گرفتم ۸۰۰

مای بیبی سایز شش800🥴

خدالعنتشون کنه

اره متاسفانه

اره

چ مارک

سوال های مرتبط

مامان فندق من مامان فندق من ۱۶ ماهگی