من مولفیکس رو گرفتم ۷۰۰ ۲۵ تایی هست
هانیز گرفته بودم ۲ ماه پیش ۶۵۰
من موندم چرا خدا لعنتشون نمیکنه راحت شیم
خدا هم مونده نگامون میکنه تا به فنا بریم😕
من دیشب سایز ۴ مولفیکس گرفتم ۶۷۰ نمیدونم شاید قیمت قبل داده
ای خداا چه خبره هر بار که میگیریم گرون شده
ای بابا چه گیری دادن به مای بی بی 💔🤦
من امروز مای بی بی شماره ۵ گرفتم ۶۵۰
اره متاسفانه منم گرفتم ۸۰۰
مای بیبی سایز شش800🥴
خدالعنتشون کنه
اره متاسفانه
اره
چ مارک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.