۸ پاسخ

منم اینجورم اصلا نمیتونم به پهلوهام بخوابم درد لگن و پا درد دارم هر نیم ساعت جابه جا میشم من ک میگم از عفونت اداری هست به دکترم گفتم برام آزمایش بنویسه

درد پریودی ام بخاطر اینه ک رحم داره بزرگتر میشه تو این هفته بچه رشدش داره بیشتر میشه طبیعیه

منم تو همین هفته اینطوری بودم تا چن وقت الان لگنم ارومه اما درد کشاله رون سمت چپ دارم شدیددد

منم همینجورک هر نیم ساعت جابجا میشم

ببین گلم منم تو هفته 30تا 33 درد پریودی کمردرد انقباض داشتم

برو بیمارستان چکت کنن درد پریودی خوب نیس

منم امروز یه مقدار درد پریودی دارم منم نگرانم

شیاف بزار استراحت کن

سوال های مرتبط