منم اینجورم اصلا نمیتونم به پهلوهام بخوابم درد لگن و پا درد دارم هر نیم ساعت جابه جا میشم من ک میگم از عفونت اداری هست به دکترم گفتم برام آزمایش بنویسه
درد پریودی ام بخاطر اینه ک رحم داره بزرگتر میشه تو این هفته بچه رشدش داره بیشتر میشه طبیعیه
منم تو همین هفته اینطوری بودم تا چن وقت الان لگنم ارومه اما درد کشاله رون سمت چپ دارم شدیددد
منم همینجورک هر نیم ساعت جابجا میشم
ببین گلم منم تو هفته 30تا 33 درد پریودی کمردرد انقباض داشتم
برو بیمارستان چکت کنن درد پریودی خوب نیس
منم امروز یه مقدار درد پریودی دارم منم نگرانم
شیاف بزار استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.