اگر در حد یه روز باشه فکر کنم طبیعیه، من یه روز اینجوری بودم فرداش خوب شد
منم درد دارم زیر دلم سمت راست شکمم لگنم رفتم دکتر گفت به خاطر فیبروم هست و معدام اذیت شده
شیاف پروژسترون داری یدونه بزار شاید بد دراز کشیدی یا بد پاشدی
منم ااینطور شدم شیاف گزاشتم خوابیدم بیدار شدم درست شد
وااای منم الان اینجوریم نمیدونم از چیه 😭
اگه زیاد شد باز هم برو سونو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.