۵ پاسخ

اگر در حد یه روز باشه فکر کنم طبیعیه، من یه روز اینجوری بودم فرداش خوب شد

منم درد دارم زیر دلم سمت راست شکمم لگنم رفتم دکتر گفت به خاطر فیبروم هست و معدام اذیت شده

شیاف پروژسترون داری یدونه بزار شاید بد دراز کشیدی یا بد پاشدی
منم ااینطور شدم شیاف گزاشتم خوابیدم بیدار شدم درست شد

وااای منم الان اینجوریم نمی‌دونم از چیه 😭

اگه زیاد شد باز هم برو سونو بده

سوال های مرتبط