با خارش سینه و شکم چیکار میکنید
اینقد خاروندم همه جام زخمه 🤦🏻‍♀️😐

۸ پاسخ

من ک انقد شکمم کوچیکه ک اصلا نمیخاره فک کنم نهایتن وزن نی نی موقه زایمان ب زور ۲ کیلو بشه...چون تویک ماه ۳۰۰ گرم اضاف میکنم

روغن نمیزنی مگه

کرم مرطوب کننده بزن

به نام خدا تحمل

به بدن روغن زیتون بزن خارش کم میکنه

یعنی بدترین چیز تو بارداری همین خارشه حتنا لباس نخی تنت کن به دکترت بگو بهت پماد میده خوب نیشی انشاءالله

روغن بدن کودک فیروز

روغن بدن بچه با رایحه نارگیل بگیر بزن

سوال های مرتبط