من قرص پتنو پرازول خارجی ی دونع قبل صبونه میخورم اب روی اتیشه لامصب دیگه تا شب هرچی میخورم اسید معده ندارم
من جدا از بارداریم کلا ارثی هم اسید معده هم ورم معده هم معدم عصبیه کلا باین قرص اروم میشم
ی کارتونشو میگیرم ۴۰۰ و خورده ای ۲ ورقعه توشه ولی من یک روز در میون میخورم چون جواب گو هست و زیاد دوس ندارم قرص بخورم
من که بستنی میخورم خوب میشم
من شیر که میخورم بهتر میشم
من شربت آدی ژل میخورمکمک کنندس
منمامشب داغون بودم تو نت زدم چند عرقیجات داد هیچ کدوم نداشتم جز گلاب خوردم یکم بعد بهتر شد الان کامل خوب شده اندازه یک چهارم لیوان با آب قاطی کن بخور
اگه هندونه داری یه قاچ کوچیک بخور . دوتا بالشت بذار به پهلوی چپ بخواب.
فاموتیدین نداری عزیزم؟
فاموتیدین ۴۰ میتونی بخوری
یا باید تقریبا حالت نشسته بخابی متاسفانه
یک سوم لیوان آبجوش سرد شده با نصف قاشق مربا خوری زنجبیل بخور
من تو دوتا حاملگی فقط اسید گغتم با زنجبیل خوب شد
شربت معده داد دکترم ب من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.