منم خیلی بده
من پنتوپرازول ۴۰ میخورم خیلی خوبه و دست چپ که میخوابم اسید معدم کمتر میشه
زیرسرت ۲تابالشت بزارمنم شبااینکارومیکنم تابتونم بخوابم
دکتر به من شربت سایمیتیکون داده عالی
مثل آب رو اتیشه
شربت الومینیوم ام جی مخصوص بارداری دکترم بهم داد خیلی زود خوب میشم میخورم
عزیزم سرتو بالاتر بذار،فاموتیدین و پنتوپرازول مجازه تو بارداری ولی پنتو رو باید مرتب بخوری صبح ناشتا.فاموتیدینم اینجور مواقع تقریبا جوابه.
ای خداواقعابدمیشه عزیزم سرتوبالاترازبدنت بزاربه پهلوچپم باش بازیکمی بهترمیشه سرت فقط زیادنزاربه زمین نزدیک بشه شامم سبک بخوربهتره
خیار بخور
به پهلوی چپ دراز بکش میره پایین تا یک ساعت بعد غذا هم دراز نکش زیادی هم نخور
فاموتیدین بخور
دکتر صبح ها برام اس امپرازول ۲۰ و شب ها فاموتدین نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.