منمممم
یه بالش کم بار زیر سینه و شکم بذار
منم همینجوری ام حس میکنم غذا برمیگرده تو گلوم . الکی بهشت زیر پای مادران نیس ک.و.ن مادرا پاره میشه من که مطمئنم آخر بهشتی ام در کار نیست برامون این دنیا که سوختیم اون دنیا جرقاله میشیم
وااای منم دقیقا عین شما هستم،بیشتر وقتا تکیه میدم به بالشت بزرگ حالت نشسته میخوابم 🤦🏻♀️
الهی این تو دلیت حتما موهاش بلنده🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.