من یه بار دخترم عرق سوز شد بخاطر پوشکش ببین باسن و قسمت لگنش افتضاححححح شده بود قشنگ انگار زخم بود هرچی زدم فایده نداشت کلوتریمازول کالاندولا ان ان
تهش زینک اکساید زدم آب رو آتیش بود
همون روز اول التهابش از بین رفت فرداش قرمزیش محو شد
تند تند با اب صابوم باید بشورین کنار پماد البته صابون بچه بی رنگ میبینید بچتون گرمایه خونه براش خنک نگه دارین و زود ب زود حموم ببرید کالاندولا هم جوابه اگ خیلی زیاده پماد تتراسایکلین هم میتونی سه روز فقط قاطی کنی بزنی
عزیزم اصلا پماد های کورتون دار نزن بهش بدترش میکنه
پماد کلوتریمازول تنها پمادیه ک عرق سوز رو فورا خوب میکنه
عرق کاسنی و پنبه بزن زودی خوب میشه ... همیشه روغن زیتونیا کنجد بعد حمام بزن ب گردن و زیر بغل و کشاله رانش مخصوصا اگپوشک میکنی من بااین روش اصلا پسرم دچار سوختگی وعرق سوز نشد
اما خب پشت زانو هاش هم داره همینطور عرق سوز میش
رادمهر کوچیک بود دکتر برا عرق سوز کرم اسکارفیت براش داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.