۵ پاسخ

زنگ بزن اورژانس بپرسی بهتره

دیکلوفناک چرامیزارین خطرناکه ،بیشتربرادستگاه گوارش میگن ،انشالله که چیزی نمیشه ولی هیچوقت مصرف نکن فقط استامینوفن

من 50 گذاشته بودم اشتباهی کل روز تو خواب بود دکتر بردم گفت با یبار کشکل حادی پیش نمیاد ولی دوز شما 100 هست نمیدونم

شیاف ۵۰ رو باید یک سوم بذاری
۱۰۰ کامل گذاشتی؟

َحالا با یبار چیزی نمیشه اما از این به بعد شیاف استامینوفن ۱۲۵ مخصوص کودکان بگیر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۳ سالگی