سلام دخترم هرسری شیر میخوره بالا میاره چرا؟؟

۸ پاسخ

یاریفلاکس داره یاک اروغ شونمیگیری

شیر زیاد میدی؟

حتما اروغشو بگیر ببر دکتر قطره میده

یا رفلاکس داره یا زیاد بهش میدی
من نیم ساعتی طول میکشه تا آروغشو کامل بگیرم
نوزادا دوست دارن یه چیزی رو بمکن و اغلب مامانا فکر میکنن گرسنشونه واسه همین شیر بیشتری میدن

یا شایدم زیاد میدی چند تا میدی

شاید رفلاکس داره ببری دکتر اگ درس باشه دارو میده

پسر منم اینجوریه بااینکه آروغشو میگیرم کلافم کرده هیچی تو معدش نمی‌مونه

حتما اروغش نمیگیری

سوال های مرتبط