سلام خانما قند باید چند باشه عدد نرمالش چنده

۴ پاسخ

من دو روزه قندم بالای ۱۰۰ بستریم

مال من با پودر ناشتا ۸۸ بود یک ساعت بد ۱۴۰ و دوساعت بعد ۱۴۹ دکترم گفت خوبه چون قندم لب مرز بود شما هم باید ببینی نظر دکترت چیه

قندتو با ازمایش خون چک کن توی بارداری نه دستگاهای خونگی.
طبق رنج ازمایشگاهت عددشو با اونا مقایسه کن عزیزم

ناشتا زیر ۹۰
یک ساعت بد از غذا زیر ۱۴۰
دو ساعت بد از غذا زیر۱۲۰

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری