میگم کسانی که میگن گرمه و.نمیشه. خب آب میخوره چه اشکال داره یعنی. منم گرفتم
نه تو گرما خوب نیست بزار پاییز
انشالله بسلامتی پیش بره
چون شیر مادر میخوره میخای قطع کنی؟ یا بخاطر غذانخوردنش میخای قط کنی؟
من روزی سه بار شیرخشک میدم ب کیاشا ی بارم شیرماجان حالا بنظرت وقتشه منم قط کنم؟
اتفاقا عصرا و غروبا ک هوا خنکه و بهتره حتما ببرش بیرون ، پارکی خیابونی ک حوصلش سر نره و راه بره خسته شه شب بخوابه ،تو خونه همش نگهداری این چن روزی کلافه میشه ، وقتی بیرون باشه سرش گرمع شیر خوردن یادش میره
شیرخشک میخوره یا شیر مادر؟
زود نیس برا از شیرگرفتن؟
منم امروز سه روزه ک از شیر گرفتمش 🥺
هوا که حالا گرمه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.