۲ پاسخ

۳۷/۵ هم تب نیست فقط چون زیر لباسه شکمش گرمتره
تب ۳۷/۸ به بالاس

دمای خونتونو رو ۲۵ درجه نگه دارین ببین دمای بدنش تغییر میکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه و پارساجان مامان پناه و پارساجان ۱۰ ماهگی