سلام خانوما ازکجابفهمم بچم تولگن رفته

۵ پاسخ

فشار بچه از روی معده و قفسه سینت کمتر میشه و به اطراف پهلوها و مثانه فشار میاد که باعث تکرر ادرار میشه

سونو
و
بالای شکمت ازحالت گرد درمیادویجورایی بالای شکمت خالی میشه،شیب دار روبه پایین میشه
حرکاتش رو ازپشت استخون لگن واستخون واژنت حس میکنی
زیردلت هم سنگین تر میشه وقلمبه تر

من سونو رفتم فهمیدم

معاینه و اینکه خیلی فشار توی لگنت حس‌میکنی طوری که نمیتونی بشینی
من اخراش دراز کشیده بودم اصلا نمیتونستم بشینم

دکتر معاینه باید بکنه

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی