اهورا 💙اسم امام رضا
کیان و فرهان
کیاشا
آریشاه
حامی.
من اگر این بچم پسر باشه اسمشو میزارم فرخان😎خیلی این شخصو دوس دارم
آیهان چون خودم قرار بذارم
نویان لیام
اسم پسر اولم آیهان برا دومی موندیم بین آرش و کیان و آراز و ماهان
سیف
نویان لیان
لیان و لیام و نوهان خیلی به نظر من شیک و جدید و قشنگه اما همه دارن اینا و میذارن
فرهان😍 ولی خب سلیقه ایه دیگه. به سلیقه مامان باباش باید انتخاب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.