۶ پاسخ

احتمالا عفونت ببر دکتر بهش دارو بده

عفونت ادراری گرفته مایعات فراوون بده بخوره تا شنبه بهتر نشد ببر دکتر

به نظرم شنبه ببر دکتر ببینه. شاید عفونت ادراری گرفته.

عفونت ادراری گرفته ببر دکتر

چسبندگی لابیا نداره؟ پماد کلوتریمازول خارجی داخلی نه بهش بزن

زیاد آب بده بخوره
یکم با وازلین چرب کش

سوال های مرتبط