دیشب خواب دیدم کیسه ابم حین معاینه یهو پاره شد بچه اومد داشتم میمردم از ترس😢🤰🏻

۳ پاسخ

چون زیاد بهش فکر میکنی خوابشو دیدی
بهش فکر نکن

تو بارداری خواب زیاده نگران نباشین از همه مدل خواب

عزیزم با معاینه هیچ اتفاقی نمی افته خیالت راحت من تا حالا دوبار معاینه شدم خداروشکر اتفاقی نیفتاده

سوال های مرتبط