خانوما از کی مولفیکس سایز دو استفاده میشه

۳ پاسخ

لزیزم بستگی ب بچه ت داره اگ روپاش ردمیتدازه بایدعوض کنی ودوببندی

من از بعد چله سایز ۲ بستم
بستگی به وزن بچت داره خب اگه دیدی ۱ کوچیکه رد کشش میوفته رو پاش ۲ ببند

۲ماهگی

سوال های مرتبط