۱۱ پاسخ

تا دوماه میتونی از دو استفاده کنی من تازه سه روزه از شماره سه استفاده میکنم

چخبرع ده بسته

پسر من در حد ۱۵ روز دو استفاده کرد تو دوماهگی الان سه ماهشه و سه میزارم براش یکماه بیشتره برو براش سه بخر و چهار

دو زیاد استفاده نداره،من الان سه استفاده میکنم براش،سایز دورو که ازم موند یه بسته واسش شورت گرفتم اون پوشک شماره ۲رو بجای کهنه میذارم داخلش راحت و عالی بدون بستن

10 دونه یا ده بسته ؟

من هنوز دارم شماره دو استفاده میکنم 8 روز دیگه 3 ماهش پر میشه

شماره 2 من کلا دو بسته استفاده کردم
بچه ها بیشتر 3 استفاده میکنن

زیاد گرفتی ۲ استفاده نمیشه کوچیک میشه سه و چهار زیاد استفاده میشن مخصوصا ۳

برا دختر من تا 3 ماهگی

بچه منم دوماه و نیمش که شد دیگه شماره سه براش خریدم

بستگی به وزن بچت داره چند کیلویه ؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی