۱۳ پاسخ

دکتر حقی میگن زیر میزی خیلی کم میگیره و سزارین اختیاری هم بیمارستان موسی ابن جعفر انجام میده من به منشیش زنگ زدم یک ماه پیش

بتول ساعدی برو بدون زیرمیزیه

دکتر نفیسه برادران 20تومن سزارین اختیاری فقط بیمارستان سینا واقعا عالیه من دفعه دوم انشالله میرم پیشش برای زایمان

من پیش دکتر ساعدی زایمان کردم عالی بود
هیچی هم زیر میزی نگرفت
فقط خودم برای تشکر یه پک بردم

دکتر لیدا تکلو ۱۰ تومن میگیره
بیمارستان بنت الهدی، مهر ، آریا ، ثامن،

دکتر ساعدی چیزی نمیگیرع موسی بن جعفر سزارین و قبول میکنه

دکترحمیده اعلمی هیچی نمیگیره
ولی واقعادکترخوبیه

دکتر من شهرکی نسب هست
برای سزارین دوم پارسال هشت تومن میگرفت
امسال فک‌میکنم ۱۵ بگیره

فریبا حقی زمانه من ۱۵ میگرفت موسی بن جعفر و سینا زایمان میکنه ولی واقععاااااااا دکتر خوبیه حرف ندازه هم من هم زنداییم پیشش زایمان کردیم سزارین شکر خدا عالی بود

فارغ فقط موسی بن جعفر عمل میکنه
خودم که ۱۳ سال پیشش سزارین شدم
خیلی خوش رفتاره
فقط بدیش اینه مطبش شلوغه ‌ و بیمارستان خوبی نمیره

من دکترم زهرا فارغ بودن و خیلی راضی ام ازشون
زیر میزی هم کم میگیره

دکتر فریبا حقی شنیدم تو همین رنج میگیره دست به سزارینشم خوبه

دکتر زهرا فخر کاظمی واقعا دستش سبکه واقعاااا زود سرپا میشی من سه تا از دوستام پیشش زایمان کردن خودمم پیشش رفتم عالی بود ۲۰ تومن میگیره ولی اگه یکم زبون بریزی و درخواست تخفیف کنی و مولا من گفتم دوستامم اینجا بودن از اول هم پیش خودش میرفتم برای تخفیفم ک گفتم گفت باشه ۱۵ تومن
بیمارستان سینا میشینه مطبشم کلاهدوز ۱۲ است

سوال های مرتبط