بچه ها من ۳۲هفته و ۳ روزمه ولی گهواره بالای صفحه زده ۳۳ چرا؟؟

۷ پاسخ

منم متوجہ نشدم از دست این برنامہ گھوارہ 🤦‍♀️
تو نمودار میزنہ 32 ھفتہ و 4 روز
اما توی تقویم بارداری و بالای صفحہ میزنہ 33
ھمینکہ باز برم 33 ھفتہ اونجا میزنہ 34
خودمم ھنوز نفھمیدم چند ھفتمہ 😐

منم دکتر یا بهداشت که میرم همون هفته ای که تموم شده رو حساب میکنن مثلا ۳۲

چون داری ۳۳ رو پر می‌کنی ۳۲تموم شده

8ماه با گهواره اومدی جلو هنوز متوجه نشدی وقتی زده33هفته ینی داری33پر میکنی

یعنی 32هفته تموم شده و سه روز داری از 33هفته رو پر میکنی برا همه همینه

توی 33هفته ای داری پرش میکنی

چون ۳ روزه توی هفته ی ۳۳ هستی

سوال های مرتبط

مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی