مامانایی ک قدامی هستن شما چند هفتگی حس کردین بچه رو

۸ پاسخ

از ۱۸ هفته خیلی کم مثل نبض متوجه شدم

انشالله همه به سلامتی بچه هاشونو بغل بگیرن

من ۱۹ هفته هستم تازه یه ۳ روز حالت نبض حس کردم دیگه حس نکردم

منم گاهی تیر کشیدنو دارم ولی بیشتر دور نافم.فک کنم برای بزرگتر شدن کش اومدن باشه

من تازه یه هفتست گاهی روی واژنم.زیر ناف یه کوچولو حسش میکنم

من برای اولین بار دیشب حس کردم دوتا حباب توی شکمم ترکید
خیلی حس خوبی بود
ولی میکن از هفته ۱۸ تا ۲۳ معمولا قدامی متوجه میشه

من پایان ۲۰

من هنوز حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد