۱۰ پاسخ

من تو انتی ۳۵ بود،هممممه کارای خونه رو میکردم حتی جاروبرقی و کف دستمال کشیدن و.... آنومالی شد ۳۷
کارای خونه و خرید میکردم ولی بعدش میومدم دراز می‌کشیدم😂

من با سرویکس ۲۷ صبح ها سرکار عصرها استراحت مطلق🤣

مال من ۲۹ در حد کارهای روزمره

سمن با وجود بچه کوچیک رحم کو شاخ سیرویکس 34هنوز سرما هستم

من تو انومالی ۳۲ بودخونه بابامم کار خاصی نمیکنم بیشتر استراحتم انشالله که پایین نیاد
رابطه هم ندارم

عزیزم من جفتم پایینه طول سرویکس هم ۳۴ اما همه کارای خونه رو انجام میدم سرکارم میرم وتایم استراحت ندارم🥺
دکترم ممنوع کرده رابطه رو
هر ۱۲ساعت هم شیاف تجویز کرده
انشاالله خداکمک کنه بهم وبره بالا🙏🏼

من ۳۱ همه کار هم میکنم😕😂

من ۳۴ بودم تو ۱۹ هفته
همه کاااااااااری کردم. پله بالا پایین میشم، کارای خونه و همچنین دخترمو انجام میدم، بیرون میرم

من توی انتی ۳۴ بود سونو شکمی،بیشتر لستراحتم ببینم آنومالی چی میشه

من سرویکسم ۳۳ بود جفتم پایین بود تو ۱۲ هفته دکتر گفت رابطه نداشته باش و کار سنگین و پیاده روی انجام نده ،چند روز پیش سونو بودم سرویکس ۳۴ شده جفت یه کم کشیده بود بالاتر گفت دیگه هیچ ممنوعیتی نداری جای جفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهوین👶💙 مامان شاهوین👶💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ودوم بارداری