من تو انتی ۳۵ بود،هممممه کارای خونه رو میکردم حتی جاروبرقی و کف دستمال کشیدن و.... آنومالی شد ۳۷
کارای خونه و خرید میکردم ولی بعدش میومدم دراز میکشیدم😂
من با سرویکس ۲۷ صبح ها سرکار عصرها استراحت مطلق🤣
مال من ۲۹ در حد کارهای روزمره
سمن با وجود بچه کوچیک رحم کو شاخ سیرویکس 34هنوز سرما هستم
من تو انومالی ۳۲ بودخونه بابامم کار خاصی نمیکنم بیشتر استراحتم انشالله که پایین نیاد
رابطه هم ندارم
عزیزم من جفتم پایینه طول سرویکس هم ۳۴ اما همه کارای خونه رو انجام میدم سرکارم میرم وتایم استراحت ندارم🥺
دکترم ممنوع کرده رابطه رو
هر ۱۲ساعت هم شیاف تجویز کرده
انشاالله خداکمک کنه بهم وبره بالا🙏🏼
من ۳۱ همه کار هم میکنم😕😂
من ۳۴ بودم تو ۱۹ هفته
همه کاااااااااری کردم. پله بالا پایین میشم، کارای خونه و همچنین دخترمو انجام میدم، بیرون میرم
من توی انتی ۳۴ بود سونو شکمی،بیشتر لستراحتم ببینم آنومالی چی میشه
من سرویکسم ۳۳ بود جفتم پایین بود تو ۱۲ هفته دکتر گفت رابطه نداشته باش و کار سنگین و پیاده روی انجام نده ،چند روز پیش سونو بودم سرویکس ۳۴ شده جفت یه کم کشیده بود بالاتر گفت دیگه هیچ ممنوعیتی نداری جای جفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.