سلام خانما طول سرویکس رو چطور تشخیص میدن ؟ سونو واژینال انجام میدن یا شکمی و در چند هفتگی انجام میشه ؟
استراحت مطلق درست نیست منم به دکترم گفتم گفت استراحت مطلق یعنی اینکه لگن زیرت بزارن استراحت مطلق نیستیم ولی باید استراحت نسبی داشته باشیم منم 30 هستم گفت کارای روزمرتو با احتیاط میتونی انجام بدی فقط کارای سنگین نکن خودتم زیاد خسته نکن ولی کار های روزمره رو میشه انجام داد منم یه بچه دوساله هم دارم
منم تو ان تی ۳۰ بودم دو هفته بعد برام سونو نوشت چون کم نشده بود گفت خوبه سرکلاژ هم نشدم استراحت مطلقم نیستم
مال منم ۳۰ هس استراحت نسبی داده
منع رابطه پیاده روی طولانی کار سنگین سرپا ایستادن طولانی ولی برا هفته تو کمه من هفته تو ۳۴ بودم
اره فعلا
من ۲۹ ام.. سرکلاژم و استراحت مطلق
استراحت نسبیام
من سی بودم سرکلاژ شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.