۱۸ پاسخ

اگه اولیه 39 هفته کامل
اگر دومی 38 هفته 2 یا 3 روز
اگر سومی هس 37 هفته و پنج روز

من سزارین اجباری بودم دقیق 38سز شدم

اگه بچه وزنش کم باشه ۳۹اگه همچیش اوکی باشه تو۳۸اگرم خدایب نکرده مشکلی باشه که زودتر ختم بهرداری میدن تو۳۶یا۳۷

چندم بهت نوبت داده؟؟

خیلی مشخصه دیگه هر کسی با توجه به شرایط خودش تایم میدن
اگه قرار باشه همه باردارا مثل هم باشن که خوب دکتر چه نیازه این همه سونو و چکاپ برای چی بریم 🤷‍♀️🫠

۳۷ هفته و ۶ روز گفت دیر تر دیگه نوبت نداره

دکتر من ۳۸ و ۴ روز

38 تا39هفته انجام میدن

من 38 و 3 روز سزارین شدم خیلیم خوب بود اخه دیگه شکمم دیگه میخواست بترکه سختم بود

دکتر من‌گفته ۳۸ هفته و ۵ روز

۳۸ هفته و ۴ روز انجام میدن

اکثرا 38 هفته. خودم پس فردا 38 هفته و سه روز نوبت دارم

برا من گفت چون خطری تهدیدت نمیکنه بهتره 39هفتهرو تموم کنی

برای من رو‌گفت ۳۹

اکثرا ۳۸ هفته کامل سزارین انجام میدن

بستگی به شرایط خودت و وزن بچه داره واسه من ۳۸ هفته و یک روز تاریخ زده

38هفته

بستگی به دکترت داره و شرایط بچه

سوال های مرتبط