اگه اولیه 39 هفته کامل
اگر دومی 38 هفته 2 یا 3 روز
اگر سومی هس 37 هفته و پنج روز
من سزارین اجباری بودم دقیق 38سز شدم
اگه بچه وزنش کم باشه ۳۹اگه همچیش اوکی باشه تو۳۸اگرم خدایب نکرده مشکلی باشه که زودتر ختم بهرداری میدن تو۳۶یا۳۷
چندم بهت نوبت داده؟؟
خیلی مشخصه دیگه هر کسی با توجه به شرایط خودش تایم میدن
اگه قرار باشه همه باردارا مثل هم باشن که خوب دکتر چه نیازه این همه سونو و چکاپ برای چی بریم 🤷♀️🫠
۳۷ هفته و ۶ روز گفت دیر تر دیگه نوبت نداره
دکتر من ۳۸ و ۴ روز
38 تا39هفته انجام میدن
من 38 و 3 روز سزارین شدم خیلیم خوب بود اخه دیگه شکمم دیگه میخواست بترکه سختم بود
دکتر منگفته ۳۸ هفته و ۵ روز
۳۸ هفته و ۴ روز انجام میدن
اکثرا 38 هفته. خودم پس فردا 38 هفته و سه روز نوبت دارم
برا من گفت چون خطری تهدیدت نمیکنه بهتره 39هفتهرو تموم کنی
برای من روگفت ۳۹
اکثرا ۳۸ هفته کامل سزارین انجام میدن
بستگی به شرایط خودت و وزن بچه داره واسه من ۳۸ هفته و یک روز تاریخ زده
38هفته
بستگی به دکترت داره و شرایط بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.