نشاسته،بخور
عناب و ختمیم خوبن
استا ساده برا تب بخور
اگر دیدی سرفه میزنی و خوب نشدی دیفن ساده میتونی قرقره کنی
ن بد نیس ولی استا ساده بخور
سوپ مایعات بخور بهتر نشدی برو دکتر
نه بد نیست
هیچ دارویی نباید مصرف کنی برو دکتر
تب مضره حتما برو دکتر سرم و استامینفون میده اصلا نگران نباش فقط نذار تبت بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.