۳ پاسخ

نشاسته،بخور
عناب و ختمیم خوبن
استا ساده برا تب بخور
اگر دیدی سرفه میزنی و خوب نشدی دیفن ساده میتونی قرقره کنی

ن بد نیس ولی استا ساده بخور
سوپ مایعات بخور بهتر نشدی برو دکتر

نه بد نیست
هیچ دارویی نباید مصرف کنی برو دکتر
تب مضره حتما برو دکتر سرم و استامینفون میده اصلا نگران نباش فقط نذار تبت بره بالا

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری