۴ پاسخ

من میشورم و خشک میکنن بعد رول مانند ب هم‌می‌پیچد تو ی شیشه میزارم و اب نمک و فلفل و یکم سرکه قاطیش میکنم عالی میشه

ما دمش رو می‌گیریم می‌جوشونیم. بعد ده‌تا ده‌تا رو هم می‌ذاریم لوله می‌کنیم و همه رو تو یه ظرف می‌ذاریم فریزر. وقتی درمیاری عین روز اوله.

خیس کن. بشور‌ بزار آبکش آبش که یه کم رفت. مرتب بچین رو هم تو مشنبا بزار فریزر. موقع استفاده یه کم زودتر دربیار یخش که آب شد‌ بنداز آب جوش دو قل خورد سریع دربیار

من همینجوری لایه لایه میچینم تو مشنبا میذارم فریزر
وقتی لازم دارم درمیارم تو آب داغ میذارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط