۴ پاسخ

پدی لاکت به همراه زینک و شربت لوپرامید ، دکتر به غیر از اینا شربت متروماکس ۱۲۵ هم تجویز کرده بود

من اسهال بود دیشب بردم دکتر لوپرامید داد و دی سیکلومیم

فکرکنم پدی لاکت کمک میکنه

قطره پربیوتیک بده مثل پدی لاکت و رامنوفلور خیلی خوبه
وان لایت بده
کته ماست و موز

سوال های مرتبط

مامان دخترم هلما مامان دخترم هلما ۲ سالگی
مامان دلوین ❤️ مامان دلوین ❤️ ۱ سالگی