۳ پاسخ

من سگانوز میدم خیلی خوبه

من داروهاشو قطع کردم تاثیری نداشت بدتر میشد

هیچی نده .من قطره هاشو قطع کردم کلا .تاثیری نداره

سوال های مرتبط

مامان پارمیس و پاشا مامان پارمیس و پاشا ۱۶ ماهگی