تو ۸ ماهگی بچه هاتون چجوری میخابن؟

۴ پاسخ

رو پام تکون میدم

کنار خودم با می میم

واسه من از اول توی سکوت نور کم و جایی که ثابت باشه می خوابید از گهواره و ننو خوشش نمیاد

با شیر یا گهواره

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین و نورا مامان آیلین و نورا ۲ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی