۶ پاسخ

18روزه استراحت کردم
دیگه از فردا میخوام برم سرکار
دکترم اجازه داد
کارم حدودا 6ساعت نشستنی هست
دیگه تو خونه دارم افسردگی میگیرم
ولی دیگه بعداز سرکار میرم خونه مامانم و کلا استراحت میکنم

من پساری گذاشتم نمیشد سرکلاژ کنم
گفت فقط حموم و دستشویی
اومدم خونه ی مامانم
ولی خیلی خسته کننده

من که هر یک روز درمیون میرم حمام. گشت گذارمم به جای خود تحرکمم زیاد توخونه طول سرویکسمم 26هستش

حمام هفنه ی بار میرم .. بیرون ممنوع جز هفته یبار فقد با ماشین دور بزنم.. استراحت

استراحت کامل سرویس حمام با کمکی تمام

بیشتر تو جا دراز کشیده ام دکتر به اندازه سرویس رفتن و نهایت یه لیوان آب برداشتن بهم اجازه داده پاشم حمام هم نشسته به اندازه ۱۰ مین

سوال های مرتبط