۶ پاسخ

هیچی فقط نینی و مامانش میرن حموم 😅

شب شیشه میگیرن طرف ما
پذیرایی و آب رغنو درست میکنن قووتو پذیرایی باید بکنن
ولی الان با این گرونی ها مگه میشه دیگ

ما شیش روزگی همرو دعوت میکنیم شام میدیم

ما تو شهرستانمون رسمه و همه میگیرن خیلی هاهم تو تالار میگیرن
ولی کسایی ک اومدن تهران اکثرا نمیگیرن
منم نمیگیرم

رسم داریم اما قبلا حتما تو دهمین روز میگرفتن و خب برای نوزاد و مادر خیلی سخت بود هم از نظر روحی هم جسمی، الانا تو دهمین روز خانوادگی دور هم جمع میشیم ولی جشن رو میذاریم برای زمانی که مادر و نوزاد وضعیت بهتری داشته باشن

سمت خودم نمیگیرن ولی سمت شوهرم رسم دارن
ولی من نمیگیرم دوستندارم

سوال های مرتبط

مامان قطره کوچولو مامان قطره کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 ۱۰ ماهگی