نه بابا هیچ کدوم
من اطلاع ندارم سر پسرم کرونا بود همه این هزینه ها رو دادیم نیازمند
نه جشنی نیست فقط قربونی میبریم و تو 10روزگی که میخواییم اسمشو بزاریم همه فامیل چه فامیل من چه فامیل همسرم میان شام و هر کی خواست کادو میده یا قبل اون 10روز میان به بچه کادو بدن
جشن سیسمونی قدیمی شد هیچ کس دیگه نمیگیره اون موقع ها میگرفتن
نه هیچکدام هم منسوخ شده هم اینکه هر کسی دوست داشت و محبت داشت برای دیدن بچه و مادرش خودش میاد اینجوری انگارطرف ومجبورمیکنی اونم بااین هزینه های بالا و اضافی که میشه به دوسه نفرمستحق ارزاق خریدوبرای بچه دعای خیری بشه .
قدیما میگرفتن الان هیچ کدوم نمیخام بگیرم یدونه گوسفند قربونی میکنیم و تمام نزدیکا میان میرن
ما هفت روزش میشه میگیریم ختنه سوران میگیریم ولی جشن سیسمونی ن
هیچ کدوم نه
منکه نمیگیرم چون ی خرج اضافس تواین وضعیت،میدونم ی قربونی میکنیم با ۱۰روزگیش دوتا خوانواده هاهستن
آره خودت که ترکی میدونی میگن اونن از الان من استرس اینو گرفتم میگن سیسمونی با مامان دختر چجوری مامان بیچارم میخواد سیسمونی جور کنه💔😕
سیسمونی اره
ما اسم گذاری داریم ۱۰ روزگی خیلی هم شلوغ میشه حسابی ولی من میزارم بعد ک حالم خدب بشه
ختنه نه ولی چون دوقلو هستن ی قربونی کوچیک و فقط خانواده خودمون رو شام میدیم
منم فکر نکنم هیچ کدوم رو بگیرم
جشن که نه ولی سیسمونیموکه چیدم خانواده شوهرموگفتم بیان ببینن ومیوه وشیرینی دادیم ۱۰روزگی که هیچ ختنم کردیم جشن نگرفتیم فقط اقوام اومدن کادوهاشونو دادن
سلام 🤚🏼
انلاین شاپ لباس نوزادی
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
من دوس دادم جشن ده روزگی بگیرم ولی میوفته ماه صفر
جشن ختنه اره
ده روزگی ارا ولی سیسمونی ن
سیسمونی جشن نداریم
۱۰ روزگی هم نه ما میگیم شب شیش که من نمیگیرم میزارم بعد بخیه هام بکشم همون ده دوازده میگیرم
برا ختنه پسرم چون تولدش میشه محرم حتما جشن میگیرم ان شاءالله اگر خدا بخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.