۵ پاسخ

اره طبیعی اولی دخترم اوردم

من دختر اولم ۳۸ هفته بدنیا اومد .

سزارین ۳۹ ب بعد

من 38هفته دختر اولم به دنیا آمد دستگاه هم نرفت

منم برعکس استرس دارم دیشب درد داشتم یکم میترسم این موقع ها دنیا بیاد بچه تو دستگاه بره

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 هفته سی‌ام بارداری