چرا ترک ؟ اعتیاد ب این خوبی
من دیگه قرصشو میخورم😂😂😂
عشقه...روزی یه بار معتادش دم باید بخورم با اینکه شیر میدم
چرا من خوشم نمیاد
من عاشق این اعتیادم😍👌😂انرژی خوبی میده لامصب
وااااای منم 😵💫
الان دو روزه ندارم هلاااااکم هلااااک لامصب نمیشه ترک کنی از تریاک بدتره😅
تازه منم دلم خواست معتاد بشم..تا شاید از خستگیم کم بشه..چی میخورید چه مارکی؟قهوه یا نسکافه.؟
معتاد میمانی😁😁
عزیزم تو بادو تا بچه تریاک و شیره لازمی😂😅
من روز دوفنجون نمیخوردم انگار نسخم 😂 بعد یهو گفتم دیگه نمیخورم و به مدت سه هفته اس پاکم
شما مگه روزی چن تا میخورین که با یه دونش میگی معتاد🤣
ترک نمیخواد. تریاکم بزن فاطیش😂👌🏻
حتی توی بارداریم هم نتونستم ولش کنم
چه برسه ب الان 🤣
باید هر روز یک نسکافه بخورم
من همچنان هستم 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.