کیا مثل من معتادن ؟؟؟چجوری ترک کردید

تصویر
۱۴ پاسخ

چرا ترک ؟ اعتیاد ب این خوبی

تصویر

من دیگه قرصشو میخورم😂😂😂

عشقه...روزی یه بار معتادش دم باید بخورم با اینکه شیر میدم

چرا من خوشم نمیاد

من عاشق این اعتیادم😍👌😂انرژی خوبی میده لامصب

وااااای منم 😵‍💫
الان دو روزه ندارم هلاااااکم هلااااک لامصب نمیشه ترک کنی از تریاک بدتره😅

تازه منم دلم خواست معتاد بشم..تا شاید از خستگیم کم بشه..چی میخورید چه مارکی؟قهوه یا نسکافه.؟

معتاد میمانی😁😁

عزیزم تو بادو تا بچه تریاک و شیره لازمی😂😅

من روز دوفنجون نمیخوردم انگار نسخم 😂 بعد یهو گفتم دیگه نمیخورم و به مدت سه هفته اس پاکم

شما مگه روزی چن تا میخورین که با یه دونش میگی معتاد🤣

ترک نمیخواد. تریاکم بزن فاطیش😂👌🏻

حتی توی بارداریم هم نتونستم ولش کنم
چه برسه ب الان 🤣
باید هر روز یک نسکافه بخورم

من همچنان هستم 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو ۱ سالگی
مامان ارغوان🤰🏼 مامان ارغوان🤰🏼 ۱۶ ماهگی