😂😂😂
بچه اگ اب نباشه و بیفته تو خشکی خفه میشه .کلا توی اب هستن ولی اگگ اب زیاد باشه احتمال اینکه کیسه زودتر بترکه هست فقط
نوچ🧐
من شنیدم هنداونه کلا خوب نیس
میگن مثل سوزن فشار میمونه
نه عزیزم.از من خیلی زیاد بود..واسه بچه اولم...فقط ترشح زیاد داشتم.وگرنه واسه بچه که بد نیست.
نه بابا خدانکنه احتمال اینکه کیسه آب بترکه زیاده
نه😐.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.