خانما توی ماه من هنوز چرا تهوع میگیرم؟دکتر میگه b6باید بخورم

۳ پاسخ

یکم دیگه شاید برطرف شه برای من هفته شما از بین رفت تقریبا یواش یواش

بعضی از مامانا کل دوران بارداری اینجوری هستم بعضی ها عم تا ماه ۴ خوب میشن بعضی هاهم ماه ۵ هر کس متفاوته بدن ها مثل هم نیستن

من تا الانم گاهی تهوع دارم عزیزم بعضیام تا آخر بارداری همراهشونه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرانا 💖 مامان مهرانا 💖 ۱ ماهگی