سلام
من شربت زینک میخورم حالت تهوع میگیرم چرا!

۲ پاسخ

قرصشو بگیر

من که آب میخوام بخورم قبلش حالت تهوع میگیرم 😑

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان شازده کوچولو🪐 مامان شازده کوچولو🪐 هفته سی‌وسوم بارداری