۵ پاسخ

عزیزم چرا هر قرصی گیرت میاد میخوری نکن ضرر داره

من
بزور قرصامو میخورم
حتی بهشون فکرم میکنم حالم بد میشه

من‌هرچی میخورم سیرمونی ندارم 😫

باید تحمل کنی عزیزم تا این چند هفته بگذره
انشاالله بعدش بهتر میشی

من تا قورت بدم صدبار اوق میزنم ی موقع هاییم بالا میارم خیلی اوضام خرابه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی