۵ پاسخ

اره من برابچه هام درست میکردم نبات جون داره بهتره شکرک مصنوعیه

خب بچه رو عادت دادی به غذای شیرین بخاطر همین نمیخوره

جای شکریه تیکه نبات بهتره

توش کره بریز که اذیت نشه.
اگه هم حساسیت داره یه کوچولو روغن زیتون

شیره انگور اضافه کن بعد پخت

سوال های مرتبط

مامان آنی جونم مامان آنی جونم ۱۱ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته هفتم بارداری