یه دکتر بم معرفی کنید برا سزارین درخاستی قیمتش هم خوب باشه

۲ پاسخ

آخه فکر نکنم دکتری قبول کنه باید از اول تحت نظر خودش باشی

تهران؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۱ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی