زعفرون یادت نره
مرغاتم اول سرخ کن
رب هم سرخ کن خوب زرشک هم داخل سس مرغ بریز خیلی خوشمزه میشه
زرشک پلو های من معروفه تو فامیل تنها راه خوشمزه شدن مرغ اینه با شعله ی زیاد باید بپزه اصلا زیرشو کم نکن
مرغاتو اول سرخ کن قشنگ بزار سرخ بشه هرطرفش حسابی بعدم یک عالمههههههههه پیاز رنده شده رو تفت بده آبش که کشیده شد زردچوبه پودر سیر حتماااا ادویه کاری نمک اضافه کن بعد هویج و فلفل دلمه رب بزن ربش کم نباشه بعد سس و بریز روی مرغ ها آب اضافه کن یکمم زعفران دم شده بریز بزار قشنگ بپزه آبش که کشیده شد خاموش کردی دوباره زعفران بریز خیلی خوشمزه میشه من اینجوری درست میکنم عالی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.