۱۰ پاسخ

هانیز عالیه بدون شک

مولفیکس به جفت پسرام میفتادبرای اینم گرفتم ۲تا۵کیلو۳بسته گرفتم بسته ای۲۰۰خورده ای

من از اول هانیز استفاده کردم‌عالیه

بسته ۷۲تایی زده ۵۲۰هزار تومن

تصویر

من سایز ۱ چند بسته مای بیبی گرفتم ولی توی اینستا تبلیغ مارک جان به به خیلی دیدم و شنیدم توی ترب هم زدم قیمتش خیلی خیلی کمتر مای بیبی و مولفیکس هست حالا اگ بشه یک بسته سایز ۲ جان به به میگیرم ببینم چجوریه،برند ترکی هست و خیلب تعریفش دیدم همکار همسرمم کفت برای بچم همیشه این مارک میگیرم خیلی خوبه

منم مولفیکس خریدم

من برای بچه اولم تا الان مای بیبی استفاده میکنم خیلی خوبه الان برای این‌یکی هم مای بیبی استفاده میکنم هم مولفیکس دوتاش هم یه قیمته تقریبا حدود ۴۵۰ تومن سایز ۱

بستگی داره چی به بچه بسازه مولفیکس ها نیز و مای بیبی مارکای خوبی هستن من بیشتر مارک مای بیبی و خریدم

بستگی داره به خود بچه
من مای بیبی خریدم
باهاش حساسیت زد
الان مولفیکس راضیم
مولفیکس سایز ۱قیمتش۴۵۰

بنظرم مای بیبی از همه بهتره

سوال های مرتبط