۳ پاسخ

پسر من ۵ ماه و ۲۴ روزگی دوتا دندون پایین درآورد ولی نوه عموم ۱۰ ماهگی یدونه دندون درآورد. برای هر بچه ای متفاوته

منم درنیورده کلافه اس

هرچی دیرتر دربیاره بهتره به نظرم ،،چون دیرتر خراب میشن

سوال های مرتبط